Puheenjohtajalta 2022

Hyvät Pohjois-Pohjanmaan kirjoittajat

Yhdistyksen johtokunnan kokoonpanossa tapahtui vuosikokouksen päätöksellä  muutoksia.  Vuosikokous valitsi puheenjohtajaksi minut, Kirsi Ojalan vuosille 2022-2023.

Myös sihteeri vaihtui, koska olin toiminut yhdistyksen sihteerinä. Sihteeriksi valittiin Elisa Eskelinen. Varapuheenjohtajana jatkaa Pirkko Korkala ja rahastonhoitajana Pirkko Eskelinen. Entiset johtokunnan jäsenet ovat Liisa Kiljunen, Hilkka Jokelainen, uusi jäsen johtokunnassa on Marja Raatikainen, varajäsenet ovat Taisto Tammela ja Seija Ahola.

Kiitokset Taisto Tammelalle  yhdistyksen puheenjohtajan tehtävästä neljän vuoden aikana. Hänen puheenjohtajuusaikana uudistettiin  ja monipuolistettiin toimintaa. Taisto Tammela siirtyi johtokunnan varajäseneksi.

Uutena puheenjohtajana toivon, että saamme lisää jäseniä toimintaan mukaan ja saamme kirjoittajajäseniämme innostumaan järjestämistämme tapahtumista. Kotisivuillemme on mahdollista lähettää omia tekstejä julkaistavaksi, niitä kaipaan lisää. Päivitän edelleen kotisivuja ja sähköpostiini voi lähettää kirjoituksia omista mietteistä, matkoista tai ajankohtaisista aiheista, runoja tms. Aloitamme nettilehden tekemisen, johon tarvitaan kaikkien jäsenten panosta, siitä seuraavassa jäsenkirjeessä lisätietoa.

Toimintamme jatkuu perinteisesti, jäseniltamme järjestetään Aleksinkulman kerhotalossa kerran kuukaudessa poislukien kesäajan, jolloin kokoonnumme kesätapahtumaan. Osallistumme messuille kirjanmyyntiä varten, järjestämme näyttelyitä ja esittelemme syyskyuussa Oulunpäivien aikana yhdistystä.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyötä toivottaen Kirsti Ojala

4 ajatusta aiheesta “Puheenjohtajalta 2022”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.